keskiviikko 25. marraskuuta 2015

191 päivää ja kuulumisia


Kesälomaan on enää 191 päivää ja miun mielestä siihen ei oo enää kauaa. Viikot menee tosi nopeesti ja kohta ollaa vuodessa 2016. Ens kesästä tulee olee ihan paras, koska viime kesänä en tehnnyt oikeestaan mitää, koska ei ollut mielesiä keikkoja minne mennä ja olin töissä puolet kesästä, niin ei siin ehtiny kauheesti tehdä mitään. 
Ens kesänä ainakin kalenteriin merkkasin Summer Up:n, Blockfestit, Lappeenrannassa järjestettävän Rakuuna Rockin ja Haminan yöt. Että siinä on joitakin festareita/keikkoja minne suunnitelmieni mukaan olisin menossa. Oisi kiva tutustuu uusiin ihmisiin, ku viime kesänä tutustuin aika moneen uuteen ihmiseen. Tietenkin kesätöitä pitää hankkia, koska pakko saada rahaa kyyteihin yms. 

En malta oottaa ensi kesää!

Mulle kuuluu tosi hyvää, koulussa menee hyvin ja muutenkin. Sain yhdestä kokeesta, jonka aiheena oli lapsen sairaudet, niin kiitettävän. Oon tosi tyytyväinen, koska olin tosi jännittynyt, että meneeköhän se läpi. Ja kun sain pistarista hylätyn, että meen uusii sen ensi viikolla, niin tuo vähä piristi. Onha mulla menny kyl muutenkin kokeet hyvin.
En oo ehtiny kirjottaa tänne, just kokeisiin lukemisen takii ja ei oo ollu motivaatiota enää illalla kirjoittaa. Mulla on myös tosi huonot kulkuyhteydet, niin oon vasta tosi myöhään kotona, niin meen melkee suoraan nukkumaan. 
Kävimme tänään luokkamme kanssa tutustumassa yhdessä kaupunkimme kotihoidon palveluyksikössä. Tiesin jo vähän kothoidosta jo, mutta saihan tuolta uuttakin tietoa. Minua kiinnostaa kyllä tuo kotihoito, että joskus tulevaisuudessa voisin, vaikka kuvitella minut siellä töissä. Mutta aika näyttää.

Nähdään seuraavan tekstin parissa!




-Hanna






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti