lauantai 14. marraskuuta 2015

Kuka minä olen?

Kuka on Hanna Pekkarinen? Mistä hän pitää? Mitä hän opiskelee? Mikä on hänen lempi musiikkinsa? Kysymyksiä, joihin voin vastata. 
Ajattelin kertoa tässä semmosen pienen esittely tekstin, että tiedätte kuka mie olen, mistä tulen jne.
    
Nimeni on Hanna Pekkarinen, olen 15-vuotias Lappeenrannassa asuva tyttö, joka rakastaa yli kaiken musiikkia. Opiskelen sosiaali- ja terveysalaa Saimaan ammattiopisto Sampossa. Pidän ruoan laitosta, lenkkeilystä, eri festareilla ja eri artistien keikoilla käymisestä. 
Musiikki makuni ei ole niinkään laaja, kuuntelen enimmäkseen Cheekkiä, Elastista, Brädiä ja Mikael Gabrielia. 

Perheeseeni kuuluvat äiti, isä, isäpuoli, äitipuoli ja pikkuveli. Meidän perheeseen kuuluu myös kolme ihanaa kissaa ja neljätoista koiraa. 

Luonteeltani olen positiivinen ja sosiaalinen ihminen ja tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä. Olen luotettava ja kuuntelevainen, että kuuntelen, jos jollain on huolia. Olen alussa yleensä ujo, mutta kun tutustun, niin en oo koskaan hiljaa. 
Huonot puoleni ovat välillä liian puheliaisuus ja ujous. 

Tuossa on pien esittely, että nyt tiedätte kuka minä olen. Jos tulee jotai mieleen, mitä haluutte tietää musta, kommentoikaan tuohon alas, niin vastaan. Toivottavasti pidätte! 



~Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti